خرداد 1389 - صبح دیگری در راه است
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبح دیگری در راه است

آن روز که معتمدآریا در میزگرد فمینیستی فیلم تبلیغاتی موسوی حاضر شد و در حضور زهرا رهنورد و معصومه ابتکار سعی کرد که در پشت لفاظی هایش، ضدیت خود را با شرع مقدس اسلام پنهان کند و  مسائل مطرح شده توسط حضار را مشکلات زنان امروز ما معرفی کند، شاید کمتر کسی فکر میکرد که در کمتر از یک سال نظر واقعی وی در مورد محدودیتهای خانمهای ایرانی ظاهر شود. الحمدلله با "کشف حجاب" این هم آشکار شد.

فاسقه معتمدآریا در جشنواره کن با مچبند سبز!!


نوشته شده در سه شنبه 89/3/11| ساعت 10:49 صبح| توسط سحر علوی| بیداران ( )



تهیه‌کننده سریال «آشپزباشی» کاهش تعداد قسمت‌های این سریال را به دلیل افزایش ریتم این سریال دانست.

جواد نوروزبیگی با اعلام کاهش تعداد قسمت‌های سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، در این زمینه توضیح داد: سریال «آشپزباشی» ابتدا قرار بود در قالب 35 قسمت ساخته شود که به دلیل افزایش ریتم، تعداد قسمت‌ها را به 26 قسمت کاهش دادیم.

به گفته وی، تاکنون 22 قسمت از سریال «آشپزباشی» پخش شده‌است و این سریال چهار هفته دیگر به پایان می‌رسد.

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا تعداد قسمت‌های «آشپرباشی» با فشار مدیران تلویزیون کاهش می‌یابد و یا بازخوردهای بدست آمده از پخش این سریال، این اتفاق را رقم می‌زند؟ کفت: مسؤولان تلویزیون هیچ فشاری بر ما وارد نکردند، بلکه بازخوردهایی که پس از پخش بدست آمد، کارگردان را به این نتیجه رساند که باید ریتم تندتر شود.

وی ادامه داد: زمانی که پخش سریال «آشپزباشی» آغاز شد، آقای هنرمند و گروهشان مشغول تصویربرداری بودند و آقای هنرمند فرصت کافی برای رسیدگی به تمام امور را نداشت.

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش ایسنا که اگر مدت زمان بیشتری صرف مراحل تولید و فنی سریال «آشپزباشی» می‌شد و سپس این سریال روی آنتن می‌رفت، اقبال بیشتری از ساخته هنرمند را شاهد بودیم؟ گفت: به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتاد.

تهیه‌کننده «آشپزباشی» در این گفت‌وگو تاکید کرد که اصلاحات اندکی شامل حال این سریال شده‌است.

نوروزبیگی هم‌چنین اعلام کرد: مراحل فنی سریال «آشپزباشی» هم‌چنان ادامه دارد و به‌زودی به پایان می‌رسد.

سریال «آشپزباشی» در گروه فیلم و سریال شبکه اول ساخته شده‌است و پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی از جمله بازیگران آن هستند. این سریال از آبان ماه 88 دوشنبه شب‌ها پخش می‌شود.


نوشته شده در سه شنبه 89/3/4| ساعت 11:10 عصر| توسط سحر علوی| بیداران ( )

<      1   2      














قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

هدفمند سازی یارانه ها