دی 1388 - صبح دیگری در راه است
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبح دیگری در راه است

نه !

کاری به کار عشق ندارم

                               من هیچ چیز و هیچ کس را دیگر

                                                                       در این زمانه دوست ندارم

انگار

                 این روزگار چشم ندارد من و تو را

                                                             یک روز خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا هر چیز و هر کس

                        که دوست تر بداری

                                       حتی اگر یک نخ سیگار یا زهر مار باشد

                                                                                   از تو دریغ میکند

پس با همه وجودم خود را زدم به مردن

تا روزگار دیگر کاری به کار من نداشته باشد

این شعر را هم نا گفته میگذارم  ....

تا روزگار بو نبرد ....

                          گفتم که ...

                                   کاری به کار عشق ندارم !

                                                                                                                   قیصر امین پور


نوشته شده در دوشنبه 88/10/21| ساعت 1:2 عصر| توسط سحر علوی| بیداران ( )

تلاش شوم پیاده نظام ضد انقلاب در حرمت شکنی عاشورای حسینی در تهران، افکار عمومی داخلی را متاًثر و دشمنان دیرینه نظام اسلامی را شاد کرده است.
درباره نحوه مدیریت و مقابله با این بحران؛ چند تذکر به مسوولان مربوطه ضروری است:

1- باوجودی که در هفته اخیر همه علائم آشکارا از برنامه ریزی دشمنان خارجی برای ضربه زدن به کشور حکایت داشت، ناکارامدی وزارت اطلاعات در شناسایی و برخورد با شبکه آشوبگران و قطع ارتباط آنها با خارج از کشور، باعث تعجب است. وزارت اطلاعات عصر روز گذشته طی اطلاعیه ای از دستگیری اعضای گروه تروریستی منافقین در جریان آشوبهای تهران خبر داد که این در واقع عذر بدتر از گناه است. وزارت اطلاعات می باید قبل از اینکه این عناصر فرصت حضور در میدان پیدا می کردند، آنها را شناسایی و از سوراخ هایشان بیرون می کشید و از آشوبگری شان پیشگیری می کرد.
این کوتاهی ها در شرایطی اتفاق افتاده که از وزیر محترم اطلاعات اخیراً سخنرانی های تندی علیه برخی چهره ها نقل شده است. اگر وزیر محترم اطلاعات درباره سران فتنه و آقازاده های فاسد مدارکی دارد، آنها را به دادگاه تحویل دهد تا طبق قانون رسیدگی و حکم صادر شود. وظیفه وزیر اطلاعات، پیشگیری از عملیات آشوبگران است نه ایراد سخنرانی های تند.

2- هرچند گستاخی و وحشی گری پیاده نظام جریان فتنه در عاشورای تهران بی سابقه بود اما تعلل وزارت کشور و نیروی انتظامی در برخورد با فتنه گران قابل قبول نیست. جانشین محترم نیروی انتظامی روز گذشته از تلاش ماموران برای مدارا با آشوبگران سخن گفت. شاهدان عینی هم از مسامحه نیروی انتظامی در برخورد با آشوبگران مسلح خبر می دهند. همین که تعدادی از خودروها و تجهیزات پلیس توسط اوباش سوزانده می شود و ماموران ناجا، از آشوبگران کتک می خورند، نشان دهنده مدارای بی جا با آشوبگران مسلح و سازماندهی شده است. مسوولان محترم ناجا بدانند که زمان مدارا گذشته است. با پیاده نظام جریان فتنه که به اموال عمومی حمله و در مردم ایجاد رعب و وحشت می کنند، جای هیچ مدارایی نیست. با این وحشی ها باید با مشت آهنین برخورد کرد.
نیروی انتظامی که نتواند از اموال خود در مقابل تعرض آشوبگران و اوباش محافظت کند، چگونه می تواند محافظ جان و مال و ناموس مردم باشد؟!

3- تعلل قوه قضائیه نیز در برخورد با عاملان و طراحان فتنه قابل قبول نیست. چهره قوه قضائیه باید مقتدر و مصمم باشد. تهدیدهای مکرر و بدون عمل مسئولان قوه قضائیه در هفته های اخیر به این اقتدار خدشه واردکرده و باید جبران شود.

4- رسانه ها یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران محسوب می شوند به ویژه در فتنه ی اخیر که به وضوح با عملیات نرم روبرو هستیم. متاسفانه عملکرد صداوسیما در بحران پس از انتخابات، اشتباهی فاحش بود و در مقابل انبوه شایعات و شبهه های ایجاد شده، بی تفاوت گذشت و از وظیفه کلیدی و حساس خود یعنی اقناع طرفداران نامزدهای معترض، غفلت کرد.
رسانه ملی در انعکاس اخبار عاشورای 88 تهران نیز متاسفانه تاکنون بد عمل کرده است. در عصر اطلاعات که دسترسی به اطلاعات؛ متنوع و وسیع است و سرعت انتشار شایعات و شبهه ها به حداکثر خود رسیده، صدا وسیما باید فعال و پرکار باشد. مسوولان محترم رسانه ملی باید بدانند که بهترین کار امروز آنها اطلاع رسانی صادقانه و ارایه اطلاعات خام و انبوه از عملکرد و ماهیت جریان فتنه است.

جریان فتنه اخیر به مرزی از رسوایی رسیده است که ارایه اطلاعات و اخبار آشوبها با کمترین پردازش و دروازه بانی خبری، بهترین کار ممکن است. افکار عمومی ایران آنقدر باهوش هست که با دسترسی به اطلاعات صحیح، عادلانه و منطقی قضاوت کند.
متاسفانه صداوسیما بجای ارایه اخبار و اطلاعات، «تحلیل» به برخورد بیننده می دهد و اخبارش را به طور ضمنی در حاشیه تحلیل ارایه می کند، یعنی اشتباه ترین کار ممکن.

درشرایطی که جریان رسانه ای غرب و وهابیت با تمام توان به نفع آشوبگران بسیج شده اند و با پخش اخبار اطلاعات یکطرفه، شایعات و دروغ های ضمن خبر، افکار عمومی ایران را بطور شبانه روزی و با شدت هرچه تمام تر بمباران می کنند؛ انفعال صدا وسیما و پخش گزارش های کوتاه و سانسور شده، در واقع همگامی با جنگ روانی حامیان فتنه و خدمت به آنها است.
 
* * *

  انقلاب اسلامی مردم ایران آبدیده تر از آن است که این تحرکات وحشیانه آسیب ببیند. این مردم، همان مردمی هستند که تابستان نفسگیر 1360 را از سرگذرانده اند، تهدید صدام به بمباران نماز جمعه ها و جنگ شهرها را دیده اند و ارتش تا بن دندان مسلح صدام را از خاک ایران بیرون کرده اند. ارتشی که از حمایت همه جانبه دو ابرقدرت غرب و شرق، قدرت های اروپایی و رژیم های عربی منطقه برخوردار بود.

ضد انقلاب و منافقان داخلی به تحرک رسانه ای و اینترنتی خود دل خوش نکنند ملتی که صدام وحشی را با وجود همه حامیان بین المللی اش، از خاک ایران بیرون کرد و به ذلت نشاند، اگر مسوولان کوتاهی کنند، به اشاره ای می تواند طومار این فتنه را درهم بپیچد.



نوشته شده در سه شنبه 88/10/8| ساعت 2:52 صبح| توسط سحر علوی| بیداران ( )

   1   2      >














قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

هدفمند سازی یارانه ها