طوسی:ملت به پشتیبانی امام و رهبری در دهان اهانتکنندگان خواهد زد - صبح دیگری در راه است
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


صبح دیگری در راه است

مهدی طوسی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور در جمع تجمع‌کنندگان در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی سخنانی با تأکید براینکه ما سومین نسل از فرزندان امام خمینی‌(ره) محکم‌تر از نسل اول و دوم پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب ایستاده‌ایم، اظهار داشت: ما جوان‌ها انقلاب را ندیدیم و اکثر ما زمانی به دنیا آمدیم که جنگ هم پایان یافته بود و ما هرچه دیدیم تصاویر امام بود، اما در واقع ما آرمان امام، تفکر امام، ارزش‌های امام و دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره‌) را لمس کردیم
وی با بیان اینکه من اینجا با 4 نفر حرف‌ها دارم که اولین آنها خاتمی است که در خرداد 76 با شعار "درود بر سه سید فاطمی " بر روی کار آمد، با اشاره دست دادن خاتمی با دختران ایتالیایی در حالی که لباس روحانیت بر تن داشت، خاطرنشان کرد: جناب آقای خاتمی شما همان کسی بودید که امروز مطلع می‌شویم با جرج سورس دیدار کرده‌اید و این ملت را چه ارزان فروختید و بر سر این ملت با وی معامله کردید.
طوسی با بیان اینکه عزت ملت ایران در دولت اصلاحات فروخته شد، خاطرنشان کرد: این فروخته شدن فقط به این دلیل بود که حاتمی و اطرافیان او ترسو و خودفروخته بودند.
وی در ادامه خطاب به میرحسین موسوی نیز اظهار داشت: چه منافقانه به جلو آمدی؛ زیرا صفتی که برای تبلیغات تو انتخاب می‌کردند، نخست‌وزیر امام و نخست‌وزیر جنگ بود، اما این مردم بودند که از همه چیز خود گذشته و از انقلاب دفاع کردند ولی در آن زمان حساس جنگ که مردم عزیزترین جوانان خود را به میدان می‌فرستادند، جنابعالی استعفانامه‌ خود را به امام تحویل دادید، فقط به این خاطر که به دیکتاتورمآبی شما پاسخ مثبت داده نشده بود.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خصوص رنگ سبز نیز که حامیان موسوی در دست دارند، اظهار داشت: امروز کاری کرده‌اید که بعضی‌ها در حمایت از موسوی، رنگ سبز حضرت رسول را به سگ‌های خود می‌بندد که این باعث ضربه به بعضی از اعتقادات ما شده است و سوال اینجاست که چرا موسوی در قبال این گونه مباحث سکوت می‌کند؟ سوال اینجاست که چرا همجنسگرایان هم از موسوی حمایت می‌کنند؟
طوسی اضافه کرد: همه می‌گویند که موسوی 20 سال سکوت کرد اما وی در آن 20 سال مشاور ارشد هاشمی و خاتمی بود و باید در قبال آن سالها نیز پاسخگو باشد.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه ما فرزندان نسل سوم انقلاب همانگونه که شعار می‌دهیم "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " اعلام می‌کنیم که مشت محکمی بر دهان آنهایی خواهیم زد که با آرمان امام مخالفت کنند، تصریح کرد:‌ دانشجویان انقلابی و مسلمان اجازه هیچ‌گونه تعدی به آرمان امام و انقلاب را نخواهد داد.
وی خطاب به کروبی نیز گفت: تو مدعی خط امام بودی اما در زمانی که نهضت آزادی از شما حمایت کرد از آنها اعلام برائت نکردید در حالی که با دستور مستقیم حضرت امام به وزیر کشور وقت، این طیف نهضت آزادی غیرقانونی شد.
طوسی در ادامه خطاب به کروبی تصریح کرد: در ایام انتخابات به تو هشدار دادیم که از سنگرت به سمت نظام و ارکان نظام تیراندازی خواهد شد و تو به این هشدار ما گوش نکردی و حتی امروز با منتظری خائن، احمق و ساده‌لوح که مطرود امام بود، صحبت می‌کنی و بعداز آن اعلام می‌کنی که صحبت‌های وی باعث دلگرمی بنده شد؛ البته امیدوارم که این مواضع شما از روی جهالت باشد.
این فعال دانشجویی با اشاره به حمایت افرادی مانند اوباما و رجوی از موسوی تصریح کرد: حمایت آنها از موسوی به این دلیل است که وی پیاده‌نظام این افراد به شمار می‌رود.
طوسی همچنین خطاب به سیدحسن خمینی نیز اظهار داشت: بهتر است شما رنج‌نامه پدر خود را بخوانید و مشاهده کنید که چه کسانی خون به دل پدر شما کردند و افرادی که امروز شما در کنار آنها هستید همان‌هایی هستند که با خون‌کنندگان دل پدرتان رابطه دارند.
وی افزود: شما باید هوشیار بوده و به پای انقلاب بازگردید و اگر سکوت کنید گناه سکوت نیز زیاد است.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همچنین با بیان اینکه موسوی، خاتمی و کروبی مسبب اهانت اخیر به امام(ره) هستند، تأکید کرد: گناه مسببین بسیار بزرگتر از عاملان اهانت است و باید این سه در قبال این اقدام پاسخگو باشند.
طوسی در پایان با بیان اینکه روزی امام(ره) در همین بهشت زهرا(س) اعلام کرد که من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم و توی دهن این دولت(دولت بختیار) می‌زنم، تأکید کرد: اماما! بدانید که امروز این ملت به پشتیبانی شما و نائب برحقتان در دهان خائنین و اهانت‌کنندگان خواهند زد.


نوشته شده در چهارشنبه 88/10/2| ساعت 11:6 عصر| توسط سحر علوی| بیداران ( )















قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

هدفمند سازی یارانه ها